Tietoja minusta

Oma kuva
Enjoy this moment, share quilttales with me

torstai 29. toukokuuta 2014

CWD: Late Dispatches, Letters and Papers

Hiljaiseloa ompeluhuoneessa... kuten aina kesäisin...
... mutta kesäkuukausien Ciwil War Diary blokit yritän ommella - toivottavasti ajallaankin!


I made this CWD block by halfing squares in different sizes.

An easy block, although it seems much more complicated!

Maybe the next block on Sunday, 1st June, is not so easy one... 

... at least I'm gonna need Tri-recs tools! And 9 -patch squares need templates or cm -ruler...

So we'll see on Sunday!!!!

4 kommenttia:

Tilkkureppu kirjoitti...

Kivan näköinen blokki.
Samoin täällä on hiljaista näin kesäaikaan, mutta aina sitä jotain tulee tehtyä:)

Tiinatei kirjoitti...

Tuo ensimmäinen blokki on kyllä mielenkiintoisimman näköinen mitä olen koskaan nähnyt! Näen siinä vain kaksi hammasta valmiina haukkaamaan tai jonkun leikkaavan koneen (moottorisahan ketjun?) hampaat. Kummallisia mielikuvia, pitäisiköhän huolestua aivojeni tuotteista?

Thearica kirjoitti...

Hi Satu. I tried to email you from your profile and it would not let me. Can you go to my profile and send me an email. I would like to ask you a question about quilttales.

Thank you so much.

Yvonne W kirjoitti...

I must say that you are churning through the blocks. I love watching each one coming along. Thanks for sharing the progress.